skype, Whatsapp & Line: 09123600694
تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ، واحد 8
بررسی مفاهیم شغلی موجود در کتابهای درسی دوره ابتدایی و راهنمایی تحصیلی سال ۱۳۸۹
بررسی میزان تحقق اهداف پرورشی در بین دختران مقطع متوسطه در شهرستان ساری
ارزشیابی محتوای کتاب درسی ریاضی (۱) سال اول دبیرستان از دیدگاه دبیران مدرس این درس در شهر تهران
بررسی موانع اجرای آموزش در مدارس دوره ابتدایی ( دولتی ) شهر تهران از دیدگاه مربیان و متخصصان
بررسی نقش جو اجتماعی دانشگاه به عنوان برنامه درسی پنهان بر نگرش دانشجویان در دانشگاه مازندران
بررسی تطبیقی محتوای برنامه درسی زیستشناسی ایران و انگلستان
ارزشیابی محتوای کتاب فارسی جدیدالتألیف اول ابتدایی ( کتاب بخوانیم ) بر اساس روش ویلیام رومی
بررسی میزان توجه به آموزش محیط زیست در برنامههای درسی مدارس ابتدایی
ارزشیابی و تحلیل محتوای کتاب تعلیمات اجتماعی سوم ابتدایی
ارزشیابی برنامههای آموزشمامایی از دیدگاه اساتید و دانشجویاندانشگاهعلوم پزشکی ایلام
ارزیابی اثربخشی نظام آموزشی کاردانش رشته نقشهکشی ساختمان با تاکید بر عناصر نهگانه فرانسیس کلاین
طراحی و اعتباربخشی برنامه درسی پیشدبستان با تاکید بر دانشآموزان ناتوان یادگیری
مطالعه اثربخشی برنامه گروههای مطالعاتی با رویکرد آموزش از دور
بررسی علل عدم توجه به تدریس موثر درس هنر در دوره ابتدایی در پایههای چهارم و پنجم
تحلیل محتوای کتابهای درسی علوم تجربی دورهی راهنمایی تحصیلی بر اساس فرآیند تفکر اکتشافی برونر
سیستم برنامهریزی آموزش مدارش
بررسی توجه به رویکردهای جنسیتی در تالیف کتاب اجتماعی دوره ابتدایی از نظر اولیاء و معلمین
ملاکهای گزینش و چینش تصاویر در کتب درسی و محتوای آموزش الکترونیکی
بررسی میزان توجه عدالت اجتماعی در برنامهدرسی علوم اجتماعی دوره متوسطه ایران
بررسی میزان توجه به مولفههای خلاقیت در برنامه درسی قرآن کریم دوره ابتدایی
تحلیل محتوای کتاب روانشناسی سال سوم متوسطه براساس حیطه شناختی بلوم
skype, Whatsapp & Line: 09123600694
تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ، واحد 8